woensdag 2 april 2014

Instaweek #4 en #5

Vorige week ben ik het helemaal vergeten om mijn week op Instagram te laten zien, dus vandaag laat ik jullie mijn afgelopen twee weken op Instagram zien. Benieuwd wat ik allemaal heb gedaan? Kijk dan snel mee.
01 // Ik maakte zelf een salade en at die op terwijl ik in bed lag en Bondi Rescue keek 02 // Nieuwe schoenen! Hippie en hipster. 03 // Selfieee 04 // Mijn nieuwe tattoo! 05 // Outfit met mijn nieuwe maxi rok 06 // Er stond een mooie auto bij mijn werk 07 // Een avondje werken in de EO studio's, bij het live programma Arena Debat 08 // Simpele outfit, met mijn Hogwarts shirt van Primark 09 // Ik was veel te vroeg voor mijn werk, dus at ik een ijsje met chocola en bosvruchten 10 // Selfie 11 // Draw me like on of your French girls 12 // Hier kocht ik de maxi rok 13 // Zonnige selfie 14 // From Where I Stand 15 // Selfie 16 // Selfie 17 // Outfit 18 // From Where I Stand 19 // Selfie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.