woensdag 2 april 2014

De reden waarom ik tattoo's zo leuk vind

Op dit moment heb ik drie tattoo's, alle drie met een betekenis, en de vierde tattoo afspraak is alweer gepland. Ik ga mijn vierde tattoo namelijk op twee september laten zetten, op mijn verjaardag! Wat dat gaat worden, dat laat ik nog weten. Vandaag vertel ik jullie waarom ik tatoeages zo leuk vind.
http://ulanddarlis.tumblr.com/

Ik ben opgegroeid met de tattoo ''cultuur''. Mijn vader zijn rug zit namelijk onder de tattoo's, en zijn bovenarmen ook. Mijn moeder is bevriend met de bekende tatoeëerder Henk Schiffmacher. Van jongs af aan weet ik dus niet beter dan dat tattoo's heel normaal zijn, en helemaal niet asociaal. Ze zijn juist leuk. Ik vind het dat tatoeages een vorm van kunst zijn en veel mensen uiten hun emoties met hun tattoo's.

Ik ben gek op tekenen en heb op de middelbare school dan ook een kunstopleiding gedaan. Nu ik zoiets niet meer doe, merk ik toch wel dat ik het creatieve mis. Op school, en nu nog steeds, tekende ik altijd mijn tattoo ideeën uit op papier. Ik tekende altijd dingen die met tatoeages te maken hadden, of het nou een design was of een meisje/jongen met tattoo's. Ik tekende het. Eigenlijk lijkt het me ook wel tof om tattoo artiest te worden, omdat ik het zo leuk vind en er interesse in heb, maar de kans dat je een foutje maakt is best groot, dus dat durf ik nu nog niet aan.
http://tatspiration.com/animal-tattoos/framed-deer-2/3135/
Maar goed, tattoo's zijn hartstikke leuk en het betekend veel voor de mensen die het hebben laten zetten. Ik snap de taboe daarover niet zo heel erg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.