dinsdag 1 april 2014

In maart...

Untitled | via Tumblr
... bezocht ik een nieuwe vintage winkel in Amsterdam
... kocht ik een Globe cruiser
... boekte ik mijn treinkaarten voor mijn stedentrip naar Dortmund
... kocht ik twee telescoopoog goudvissen: Luna en Tic
... was het heerlijk weer, dus schafte ik een nieuw leren jasje aan
... ben ik kilometers gaan longboarden op mijn cruiser
... had ik mijn mondeling examen Engels, waar ik een 9,4 voor haalde
... ging ik stemmen voor de gemeentelijke verkiezingen
... liet ik mijn vierde tattoo zetten
... maakte ik een aantal belangrijke beslissingen in mijn leven
... ging ik met een date naar de bioscoop, waar ik The Book Thief zag
... droeg ik voor het eerst sinds jaren weer eens een short
... viel ik vier kilo af

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.