vrijdag 4 april 2014

Let's get personal tag

Jaaa, het is weer eens tijd voor een nieuwe tag! Ik vind het onwijs leuk om nieuwe tags tegen te komen op het internet, of als bloggers er zelf één bedenken. Op de blog van Serena kwam ik de Let's Get Personal tag tegen. Dus. Ben je klaar om me weer wat beter te leren kennen? Lees dan verder.


Wat hoor je op het moment van schrijven?
Op dit moment doe ik twee dingen tegelijk, ik ben dit blogartikel aan het schrijven en tegelijkertijd kijk ik ook naar Dexter op Netflix. Ik vind het fijn om achtergrond geluiden te hebben, en sowieso ben ik tegenwoordig verslaafd aan Dexter.

Heb je ergens zin in op het moment? (eten)
Ik heb om eerlijk te zijn onwijs veel zin in een biertje (nee, niet om negen uur 's ochtends, ik schreef dit artikel gisteravond). Maar dat is helaas geen eten. Als ik voor eten moet kiezen, dan kies ik voor een Turkse pizza of poffertjes.

Wanneer was de laatste keer dat je echt gebroken was?
Dat was zo'n anderhalve week geleden. Maar om eerlijk te zijn weet ik niet eens meer waarom ik zo ontzettend emotioneel was.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Ik ben pas negentien, dus ik denk nog niet echt over kinderen na. Maar ik denk wel dat ik ooit een kind zou willen hebben. Wat ik wél zeker weet, is dat ik nooit tien kinderen zou willen hebben. Dus op dit moment kies ik dan liever voor geen kinderen.

Denk je dat je teveel aandacht besteed aan je uiterlijk?
Nee, ik besteed totaal niet veel aandacht aan mijn uiterlijk. Ik epileer mijn wenkbrauwen eens per week, ik doe nog niet eens tien minuten over mijn make-up, ik verf mijn haar alleen maar als mijn uitgroei echt té erg is en ga zo maar door. Niet dat ik er onverzorgd bij loop hoor trouwens.
Believe🌸
Waar denk je op dit moment aan?
Niet veel. Er vliegen op dit moment duizenden vlinders door mijn buik, en dat gevoel vind ik ontzettend fijn. Dus ik zit hier nu eerder met een creepy glimlach..

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Sowieso! Ik ben iemand die altijd klaar staat voor haar vrienden en vriendinnen, of het nu midden in de nacht is of niet, ze kunnen mij altijd bereiken. Ik doe altijd mijn uiterste best om ze zo goed mogelijk te helpen en om ze weer op te beuren.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Dat was mijn psycholoog. Maar ik huilde van blijdschap, omdat mijn herstel met de antidepressiva sneller gaat dan verwacht, en ik kan er al bijna van gaan afbouwen! Dat is best snel voor iemand in mijn toestand zoals ik me een paar maanden geleden in verkeerde.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Dan ga ik aan mijn nagels pulken of nagelbijten. Ik ben blij dat ik al een tijdje niet meer nerveus ben geweest, en dus niet meer heb gebeten, want mijn nagels zien er nu hartstikke mooi uit.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee, ik denk niet dat die iemand op dit moment bestaat. Tenminste, niet dat ik door heb.
Kiss me quick
Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ja. Ik ben hartstikke verliefd, er vliegen duizenden vlinders door mijn buik en ik doe ineens random dansjes van geluk.

Heeft iemand jou weleens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja, mijn beste vriendinnen en huisgenoten hebben dat weleens tegen me gezegd. En daar hebben ze een hele dikke knuffel voor terug gekregen.

Zou je gelukkiger zijn als je leven een rewind knop zou hebben?
Om heel eerlijk te zijn denk ik van wel. Sommige dingen zou ik best wel overnieuw willen doen in mijn leven, dus dan zou zo'n knop onwijs handig zijn. En ja, ik weet dat bepaalde dingen gebeuren om een reden, maar dan hoeven ze niet alsnog leuk te zijn.

Vertel jij je ouders alles?
Nee. Haha. Ik vertel mijn vader op zich wel veel, maar ik vertel niet alles. Sinds ik op mezelf woon deel ik wel veel meer met hem dan toen ik nog thuis woonde.

Denk je meer aan het verleden, heden of toekomst?
Ik denk eigenlijk aan alles tegelijk. Soms kijk ik verdrietig terug naar mijn verleden, maar kijk ik tegelijkertijd ook uit naar de dingen die allemaal op me staan te wachten.
Untitled
Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik doe altijd mijn uiterste best om zo'n acht uur per nacht te slapen. Ik ben dan het meest uitgerust namelijk. Maar dat is soms best moeilijk, aangezien mijn Dexter verslaving nog steeds aan het groeien is.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ligt aan de situatie en persoon. Soms ben ik chagrijnig en dan is het heel moeilijk om tot mij door te dringen, maar meestal ben ik heel makkelijk om mee om te gaan. Ik leg makkelijk contact met vreemden en kan heel gezellig zijn.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Dat was groene ijsthee van de Albert Heijn.

Welk soort bed heb jij?
Ik heb een bed van de IKEA, waar ik mijn hele leven al in slaap. Ik heb echt geen idee wat voor soort bed het is, maar het is een bed wat best veel mensen hebben.

Zien mensen jou als een optimist of pessimist?
Als een optimist, gelukkig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.