zaterdag 5 april 2014

Mijn ergernissen in het openbaar vervoer

Vandaag ga ik het met jullie hebben over mijn grootste ergernissen in het openbaar vervoer. Ik reis bijna dagelijks met de trein om naar school te gaan, maar ik vind het ook leuk om eens een bus of tram te pakken naar een random locatie. Ik weet bijna zeker dat jullie heel veel van deze ergernissen zullen herkennen.
l'art la photographie.

  • Mensen die niet wachten op de mensen die uitstappen en gelijk instappen. Asociaal.
  • Huilende en krijsende kinderen. Ik weet dat die kinderen hier niks aan kunnen doen, maar alsnog.
  • Mensen die hun heerlijk ruikend avondeten gaan eten in de trein, vooral als ik al honger heb.
  • Mensen die hun muziek veel te hard aan hebben staan.
  • Mensen die het nut en de bedoeling van de stilte coupé niet begrijpen.
  • Mensen die hun hele privé leven bespreken via de telefoon, ik hoef niet álles van een vreemde te weten.
  • Mensen die er uren over lijken te doen om uit te checken.
  • Mensen die links op de roltrap gaan staan, terwijl het de bedoeling is dat je daar rond loopt.
  • Mensen die weigeren op te staan voor oudere mensen of zwangere vrouwen.
  • Mensen die asociaal breed naast je gaan zitten, zodat jij in een hoekje gepropt wordt.
Wat zijn jouw ergernissen in het openbaar vervoer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.