zondag 6 april 2014

What's on my iPhone?

Ik heb nu alweer bijna twee maanden mijn iPhone 4s en ik ben er super blij mee. Sowieso wou ik al jaren een iPhone, en nu heb ik er dus eindelijk een! Vandaag heb ik een 'What's On My iPhone' artikel voor jullie, waarin ik mijn apps met jullie deel en bespreek.
Displaying foto 1.PNG
WhatsApp - Twitter - Facebook - Instagram: De standaard apps die iedereen wel op zijn of haar telefoon heeft staan denk ik. InstaSize - YouTube - Spotify - 9292: InstaSize is dezelfde app als Whiteagram, en zorgt voor de witte randen om foto's voor op Instagram. Via 9292 zoek ik mijn busreizen op, of mijn treinreizen als de NS app er weer eens uit ligt. NS Reisplanner - Rookie - ABM - Tinder: Rookie en A Beautiful Mess zijn apps waar je foto's mee kunt bewerken, filters, teksten, randen en stickers. En het fenomeen Tinder kennen jullie vast al, een mobiele datingsapp.
Displaying foto 2.PNG
Fisheye - Foursquare - Plants vs Zombies 2 - Match Dots: Een Fisheye camera, Foursquare is een app waar je de locaties kunt delen waar je bent door er in te checken. Plants vs Zombies en Match Dots zijn spelletjes. Dreamdays Lite - Rabo Bankieren - Blogger - Subway Surfers: Dreamdays Lite is een countdown app, deze app gebruik ik voor het aftellen naar het concert van Aerosmith en naar mijn verjaardag. Subway Surfers is een spelletje. Pixlromatic - VSCOcam - BeerPong - Weeronline: Pixlromatic en VSCOcam zijn apps waarin je foto's kunt bewerken, je kunt er filters e.d. toevoegen. BeerPong is een spelletje en Weeronline is een weer app. Snapchat - Timehop - PixlrExpress+ - Saturn: Timehop houdt bij wat je in het verleden allemaal op je social media hebt geplaatst en hoeveel jaar dat alweer geleden is. PixlrExpress is wederom een fotobewerkingsapp.
Displaying foto 3.PNG
FallDown - Netflix - Dumb Ways: FallDown is een zeer verslavend spelletje, Netflix kennen jullie waarschijnlijk wel. Ik gebruik deze app voornamelijk in de les als ik me verveel, zodat ik series kan kijken. Dumb Ways To Die is een spelletje die ik sinds kort ken maar zeker kan aanraden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.