maandag 7 april 2014

Lazy Day TAG

Dat ik gek ben op tags is ondertussen denk ik geen verassing meer voor jullie, en je zal vast niet verbaast opkijken dat er vandaag weer eens een tag online staat. Op de blog en YouTube kanaal Josephine vond ik de Lazy Day tag. Een tag die gewoon op mijn lijf staat geschreven, want stiekem ben ik best een lui persoon. Ik geniet ervan om in bed te liggen en mijn favoriete series en programma's te kijken. Benieuwd naar de tag? Lees dan snel verder!
.
What is your lazy day skincare routine?
Op een luie dag reinig ik mijn gezicht met een make-up reinigingsdoekje en doe ik een dagcrème op.

What is your lazy day makeup?
Het liefst draag ik gewoon de hele dag geen make-up als ik een luie dag heb, maar meestal moet ik toch wel even de deur uit om boodschappen te doen of iets dergelijks, dus draag ik maar gewoon make-up.

What is your lazy day hair style?
Dat is heel simpel, ik draag mijn haar gewoon in knot. Ik borstel het dan weer wel als ik 's ochtends wakker word, anders zit mijn haar de volgende vol onbehandelbare klitten.

What is your lazy day outfit?
Dat is best verschillend, maar meestal draag ik gewoon een joggingbroek met een veel te wijd shirt.

What is your lazy day scent?
Soms ben ik veel te lui om deodorant op te doen, maar ik wil niet met een vieze zweetgeur rondlopen door mijn huis. Dus dan draag ik gewoon deodorant.

What is your lazy day routine?
De heeeeeeeeele dag series kijken in bed! Op dit moment ben ik bezig aan de serie Dexter.

What is your lazy day snack?
Een broodje gebakken ei, of toast met gesmolten kaas uit de oven (met gebrek aan een tosti ijzer) of stukjes banaan met kaneel.

What is your lazy day?
Liters groene (ijs)thee of water.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.