donderdag 24 april 2014

Plog 17/04/2014

Ja, je leest het echt goed, ik heb een plog voor jullie! Op dit moment is ploggen een hype onder de bloggers en ik besloot dat ik ook niet achter kon blijven. Vorige week donderdag heb ik mijn eerste plog gemaakt, en ik moest er nog wel aan wennen om overal foto's van te maken. Maar, oefening baart kunst en wie weet worden de volgende plogs duizend keer beter. In ieder geval, enjoy!
Displaying foto 2.JPG
Donderdagochtend begon met een enorme kater. Die avond daarvoor was ik namelijk naar het concert van Rigby in Paradiso, daar had ik een beetje teveel bier op dus ja. Ik moest even goed wakker worden met koffie in mijn Paddington mok.
Displaying foto 1.JPG
Vervolgens keek ik het programma Arena Debat terug, een live programma waarin ik wekelijks in het publiek te zien ben want ik werk daar. Ik keek het debat van een poosje geleden terug, en spotte mezelf in het publiek achter Jörgen Raymann.
Displaying foto 3.JPG
Another day at the office at my internship. Op dit moment ben ik bezig met het organiseren van mijn eind examen om het tweede jaar van mijn studie te halen. Hier ben ik bezig met het werkplan voor de activiteit die ik op stage aan het organiseren ben.
Displaying foto 4.JPG
Even pauze op een bankje verderop bij mijn stage. Lekker genieten in het zonnetje, een sigaretje roken en lunchen. Ik had echt even frisse lucht nodig.
Displaying foto 5.JPG
Ik ben al helemaal klaar voor Koningsdag hoor. Nee oke grapje, ik droeg die dag toevallig een panty met kroontjes er op. Maar dit is nou niet bepaald voor Koningsdag.
Displaying foto 1.JPG
Ik ben tegenwoordig weer helemaal bezig met het drinken van water, want ik besef toch wel dat het belangrijk is om veel te drinken.
Displaying foto 2.JPG
Een hele wazige foto, maar dit was mijn outfit of the day. Een stippen truitje, taille rok, Guns n Roses tas en mijn Vans. 
Displaying foto 3.JPG
Ik heb sinds kort een nieuwe tandarts in Hilversum, en kijk hoe mooi hun wachtruimte is! Heel mooi en helder, heel veel licht en de ruimte is overzichtelijk. 
Displaying foto 5.JPG
Mijn avondeten bestond uit Mexicaanse wokgroenten, soyasaus, gebakken ei en woknoedels.
Displaying foto 2.PNG
Ik had die avond een heel impulsief idee, en besloot om naar een vriendin in Tilburg te gaan waar ik bleef slapen. We pakten een terrasje en gingen romantisch uit eten bij de McDonald's.
Displaying foto 3.JPG
De trein was hartstikke druk, maar gelukkig vond ik nog een plekje om te zitten.

Dit was mijn eerste plog, wat vonden jullie ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.