woensdag 23 april 2014

Waarom ik nu zo verslaafd ben aan sushi

Vorig jaar oktober moest ik nog niets van sushi weten, het leek me hartstikke vies en ik weigerde het uit te proberen. Ik ben namelijk totaal niet gek op vis en eet het om eerlijk te zijn dan ook nooit. Maar in de herfstvakantie van vorig jaar begon ik er dan toch nieuwsgierig naar te worden. Want, waarom was iedereen dan toch zo gek op sushi? Vandaag vertel ik jullie waarom ik nu toch wel verslaafd ben aan sushi.
Vorig jaar oktober begon ik dus toch nieuwsgierig te worden naar sushi, hoe zou het dan überhaupt smaken? Ik besloot om een sushi schotel te halen met verschillende soorten, om zoveel mogelijk uit te proberen. Wat mijn eerste indruk was? Ik vond het heerlijk! Om eerlijk te zijn vind ik vooral de vegetarische sushi het lekkerste, want het idee dat ik rauwe vis zit te eten blijft me toch kriebelen. Maar ik vind de versies met zalm en tonijn ook niet echt lekker. Dus, sindsdien ben ik hartstikke verslaafd aan sushi en probeer ik het toch wel maandelijks te eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.