woensdag 10 september 2014

Mijn verjaardag bij Kasteel de Haar

The boyfriend had allerlei verassingen voor mij in petto op mijn verjaardag. Na mijn tattoo afspraak gingen we richting Maarssen, waar we met de auto verder gingen naar verassing nummer één. Eenmaal aangekomen bleken we een rondleiding te krijgen door Kasteel de Haar! Super lief en leuk, want we zijn hier namelijk al meerdere keren langs gereden en al die keren zei ik hoe graag ik dat kasteel eens wou zien. Dat hij dat heeft onthouden en als verassing heeft gepland voor mijn verjaardag waardeer ik echt enorm. Ik word nog steeds super blij als ik terug denk aan deze dag. Helaas mocht ik geen foto's maken van de binnenkant van het kasteel, maar wel van buiten! Die foto's deel ik vandaag met jullie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.