zaterdag 20 september 2014

Random vragen op de zaterdag

Hoera, er is wederom een nieuwe rubriek geboren! Elke zaterdag zal ik een aantal random vragen die ik toe gestuurd heb gekregen beantwoorden. Deze vragen kunnen over van alles gaan, en dat maakt het juist zo leuk! Heb jij nou ook een geniale vraag om deze rubriek springlevend te houden? Laat het me dan vooral weten! Voor vandaag staan er vijf random vragen gepland.
🌻

Wat is het meest afgespeelde nummer op je Last.fm account? En de artiest?
Mijn meest afgespeelde liedje is Cigarette van de Britse band Redtrack. Mijn meest afgespeelde artiest is natuurlijk mijn favoriete band Aerosmith.

Welke acteur zou je willen doen?
Stiekem heb ik wel op een aantal acteurs een girlcrush. Dat zijn namelijk Robert Pattinson (maar natuurlijk, hij laat menig tienerhart sneller kloppen), Johnny Depp en Hugh Grant (ik ben gek op dat heerlijke Britse accent van hem).

Geloof je in een leven na de dood?
Ja en nee. Ik geloof er in ieder geval niet in dat er niets meer is na je dood, dat je ziel nergens naar toe gaat. Ik geloof wel in dingen als reïncarnatie; dat je als een ander mens of dier terug komt op de wereld.

Ben je een denker of een doener?
Ik ben iemand die eerst de kat uit de boom kijkt door heel veel over dingen na te denken, voordat ik pas iets doe. Maar soms heb ik ook wel een über spontane bui waarin ik denk 'yolo ik doe het gewoon!'.

Wat is de domste vraag die jou ooit is gesteld?
Iemand vroeg een keer of Zanger Rinus dat liedje waar mijn naam in voor komt (je weet wel, oeter oeter oeter met Romana op de scooter) alleen voor mij persoonlijk heeft geschreven. Diegene dacht serieus dat er geen andere Romana's in Nederland leven..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.