zondag 21 september 2014

Wees blij met jezelf en je leven

Elk klein dingetje is bijzonder. Alle grote dingen ook. Het feit dat wij bestaan, dat we een taal hebben ontwikkeld waarmee we kunnen communiceren (voor zover je dat kan zeggen, aangezien er verschrikkelijk veel verschillende talen zijn), het feit dat er iets bestaat zoals liefde en acceptatie.
Het idee achter deze blog post is dat ik wil dat jij je goed gaat voelen, dat mensen blijer worden met zichzelf. Ja, iedereen is weleens onzeker, ik ook. Het allerbeste om te doen, is accepteren. Ik heb mijn uiterlijk en imperfecties geaccepteerd. Jammer, ik zou het best anders willen, maar het is nou eenmaal zo. Ik wil dat jij als persoon blij bent met wat je hebt. Met het feit dat je op deze wereld mag zijn. Mensen zijn gemaakt op de manier dat als jij aardig tegen hun bent, dat zij dan ook aardig tegen jou doen. Wat heeft dat met je uiterlijk te maken? Tuurlijk, mensen kunnen vooroordelen hebben, maar meestal zijn die mensen het gewoon niet waard om je druk over te maken. Ik heb mezelf zo gevormd dat ik vrijwel nooit een vooroordeel heb over iemand. Via internet heb ik veel lieve, leuke mensen ontmoet, maar hoe ze er uit zien? Het maakt mij helemaal niks uit.
 
Vandaag stapte ik de trein in en ging tegenover een bijzonder meisje zitten. Pardon, ík vond haar er bijzonder uit zien. Het was een meisje waarbij waarschijnlijk een ouder getint is en een ouder blank. Het was zo bijzonder en mooi, ik hoop dat ze blij is met zichzelf!
Zo is iedereen anders, mooi en leuk op je eigen manier. Heb je een beroemdheid die je super mooi vindt? Wees niet bang om dezelfde soort kleding als haar te kopen. Zie het als tips om jouw eigen stijl zo te maken hoe jij het mooi vindt. Of maak gerust eens hetzelfde kapsel, om je zelfverzekerder te voelen met hoe je erbij loopt.
 
Dus onthoud: stay positive, be happy with yourself, en geniet van het leven op je eigen manier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.