woensdag 22 oktober 2014

Kringloop tour door Nederland

Het lijkt mij super tof om eens in een vakantie een mega kringloop tour te doen door heel Nederland. Om elke dag naar een andere provincie te gaan en daar verschillende kringloopwinkels te bezoeken. Mijn doel is dan om bij elke kringloopwinkel die ik bezoek, minstens één tof item te scoren, als een soort aandenken aan de kringloop tour die ik gemaakt heb. Vandaag deel ik een aantal toffe kringloopwinkels met jullie, in verschillende provincies in Nederland.
bourgeois.bohemianism. | via Tumblr

Flevoland
Zwenkgrasstraat 4 Almere - Marktgracht 37 Almere - Asfaltstraat 2 Lelystad

Gelderland
Rosendaalseweg 758 Arnhem - Westervoortsedijk 120 Arnhem - Spoorstraat 13 Tiel

Noord-Holland
Binderij 27 Amstelveen - Maalderij 8 Amstelveen - Buikslotermeerplein 2 Amsterdam Noord - Distelweg 85 Amsterdam Noord

Zuid-Holland
Beestenmarkt 27 Delft - Rotterdamseweg 404 Delft - Hengelolaan 423 Den Haag - Neherkade 1000 Den Haag - De Bruynkopsstraat 2 Rijswijk - Boomstraat 5 Dordrecht - Voorstraat 70 Dordrecht - Nieuwe Binnenweg 81 Rotterdam - Willem Barentszstraat 12 Leiden

Utrecht
Mgr. van der Weteringstraat 1 Utrecht - Oudegracht 247, 253, 266, 270, 272, 274, 290 Utrecht - Gloriantdreef 403 Utrecht Overvecht - Burgemeester de Withstraat 14 en 18 De Bilt - Middelweg Oost 1 Wijk bij Duurstede - Johannes Postlaan 4 Zeist

Bezoek jij weleens een kringloopwinkel en wat is het tofste wat jij daar gescoord hebt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.