dinsdag 21 oktober 2014

Leuke cadeau ideeën voor je liefje

Is je liefje binnenkort jarig, is het binnenkort jullie jubileum of wil je hem zomaar een cadeautje geven? Maar weet je niet wat? Daar heb ik ook al vaak genoeg last van gehad, dus zocht ik inspiratie op het internet en maakte ik een lijstje met ideeën. Omdat ik vast niet de enige ben die dit moeilijk vind, deel ik de leukste ideeën die ik vond vandaag met jullie.
Stay with me 💖
Leuke cadeau ideeën: een mini foto album met foto's van jullie samen, naar de bioscoop, uit eten, kaarten voor een voetbalwedstrijd of een concert, naar de efteling, dierentuin, bandshirt, cd's of vinyl platen, een weekendje weg, of een romantisch avondje mét lekker eten, leuke films en kaarsjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.