woensdag 26 november 2014

Alles over mijn twee favoriete (winter)jassen

Ik heb twee favoriete winterjassen, die ik super vaak draag en graag afwissel. In deze blogpost vertel ik jullie dus waarom deze jassen mijn favoriet zijn, waar ik ze gescoord zijn en nog veel meer. Benieuwd waarom juist deze twee mij juist zo gelukkig maken? Lees dan vooral snel verder!

De groene vintage jas heeft stiekem eigenlijk meer een functie als een warme blazer, maar momenteel kan 'ie nog gedragen worden als warme jas. Ik scoorde 'm voor maar liefst 3 euro op de ijhallen in Amsterdam, bij een schattig oud mannetje. Deze kleur had ik nog niet eens in mijn garderobe, maar ik vind het nu zo'n toffe kleur!

De rode jas is ook vintage, en zit net tussen de fel rood en bordeaux rood in. Ik moest eerst goed nadenken over of ik deze jas wel bij me vond staan of niet, want ik was van mening dat de kleur rood je juist dikker maakt. Maar hoe langer ik naar mijn spiegelbeeld staarde, hoe verliefder ik op deze jas werd. Nu ik de jas vaak draag heb ik er ook al tig complimentjes over gekregen, dus het was zeker een goede aankoop. Deze jas kocht ik bij de vintage winkel Het Kaufhaus in Utrecht voor maar 5 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.