donderdag 27 november 2014

Review: geurkaarsen van de Ikea

Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie, namelijk van mijn lievelings geurkaarsen van de Ikea! Ikea is toch wel een van mijn favoriete winkels, waar je ook toffe dingen voor een budget prijs kunt scoren. Een tijdje geleden kocht ik deze geurkaarsen in de geur kokos, en nu vertel ik jullie daar meer over!

De geurkaarsen zorgen voor een aangename geur van een verkoelend briesje aan het strand en het warme schijnsel voor een prettige sfeer. De kaars blijft de gehele brandduur lekker ruiken en behoudt zijn mooie kleur omdat deze door en door is gekleurd en geparfumeerd. - Aldus de Ikea website.

En ik ben het daar volledig mee eens. Niet alleen zijn de kaarsen in mooie kleuren blauw, ze ruiken ook nog eens onwijs lekker. Zowel als je ze laat branden als dat ze uit zijn en ergens opgeborgen liggen. Ook al laat je de kaarsen een tijdje links liggen, en gebruik je ze niet, de geur blijft sterk en aanwezig, en wordt ook absoluut niet minder.
Je kan zo'n setje van 12 stuks geurkaarsen kopen in andere de geur kokos, maar er zijn ook nog andere varianten beschikbaar! Zo'n setje geurkaarsen kost maar 2,99 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.