zaterdag 1 november 2014

Day Zero Project oktober 2014

Dat was de eerste maand van het Day Zero Project! Ik heb al best wel wat doelen van mijn lijstje af kunnen strepen, en daar ben ik heel blij mee. Ben je benieuwd welke doelen ik tot nu toe al af heb kunnen strepen? Lees dan vooral snel verder! Wil je ook mee doen met de Day Zero Project?, klik dan hier.
Girl **



Koop/maak een spaarpot
Dit was het eerste doel op het lijstje van het project, ik heb dan ook gelijk een spaarpot gemaakt en er zit nu al zeven euro in voor de behaalde doelen!

De ij-hallen in Amsterdam bezoeken
Op zaterdag 25 oktober ben ik voor het eerst naar de ij-hallen in Amsterdam geweest, en het was super tof! Ik wou al heel lang graag naar de ij-hallen, en nu het gelijk na de storting van de studiefinanciering was, besloot ik om te gaan. Hier komt binnenkort een aparte blogpost over!

Vijf steden/dorpen bezoeken waarvan de eerste letters samen mijn naam vormen (2/5) 
Hier speel ik eigenlijk een klein beetje vals, want ik studeer in Amsterdam en mijn vriend woont in Maarssen, dus ik ben er best vaak. Maar toch heb ik deze maand dus twee steden/dorpen af kunnen schrijven.

Alle 12 provincies van Nederland bezoeken (3/12) 
Ook hier speel ik stiekem vals, want ik woon in de provincie Noord-Holland, maar dat doet er niet toe. Mijn vriend woont dus in de provincie Utrecht, dus ook die kan ik nu afstrepen. Een poosje geleden gingen we op bezoek bij mijn vader in Groningen, dus ook die kan ik nu weghalen.

Loop de hele dag rond in pyjama
Dit is eigenlijk wel een standaard iets wat ik doe als ik me niet lekker voel, of als ik de hele dag niks te doen heb. Dan vind ik het zinloos om me aan te kleden, dus huppel ik de hele dag rond in pyjama.

Bekijk een zonsondergang
Die bekijk ik toevallig nu, terwijl ik deze blogpost schrijf. Ik zie 'm in de weerspiegeling in mijn raam en spiegel in mijn kamer, en het ziet er echt onwijs mooi uit.

Doe een dansje in de regen
Dat deed ik laatst nog met mijn beste vriendinnetje. Als we samen zijn, zijn we allebei wel een beetje gek, en gaan we dus ook dansen in de regen. Ik doe dit al jaren vanwege dit liedje van de Spotrockers!

Een dag toerist in eigen stad spelen
Ik speel maar al te graag toerist in Amsterdam. Ik vind het leuk om nieuwe dingen in mijn eigen studenten stadje te ontdekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.