zondag 2 november 2014

Let's go to the beach, each

Algemene conclusie: het strand is fijn. Daar hoeft niet lang over gediscussieerd te worden, dat is gewoon zo. "Even lekker uitwaaien hoor!" Ik hoor het de vastgeroeste dagjesmensen in matchende felgekleurde windjacks al zeggen. Maar hoe stom het misschien ook klinkt, het klopt wél.
In love with sea ♥


Ik kan dan ook niet beschrijven hoe jaloers ik ben op de mensen die op een steenworp afstand van het strand af wonen. Elke kans die ik krijg om naar het strand te gaan grijp ik dan ook met beide handen en voeten aan. Ook als ik daarvoor een paar uur in de trein moet zitten. Enfin, ik kan nog wel uren blijven doorpraten over mijn liefde voor het strand. In plaats daarvan hoop ik dat mijn foto's het ook een beetje duidelijk maken.
myliennn.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.