vrijdag 21 november 2014

Insta diary 1: borrelen, waylon, jurkjes

Afgelopen week heb ik weer heel veel leuks gedaan, en dit deelde ik dan ook massaal op Instagram - waarvan mijn username rowmanah is, voor degenen die me nog niet volgen. Er waren een aantal mooie zonsondergangen, ik ging Wii Sports spelen in een muziekhonk, ik spotte een nieuwe, toffe tattooshop in Zaandam, en nog veel meer. Vandaag zie je dat allemaal terug in mijn eerste Insta Diary!
Meet Sheba, de kat van mijn vriend. Sheba kan een trucje; je legt een brokje op tafel, en zij gaat tegen de tafel aan staan -zoals hier op de foto- en pakt het brokje met haar klauwtje. > Een prachtige zonsondergang vol pasteltinten in Maarssen!
Op een vrije dag waarop ik me verveelde maakte ik een wandeling van maar liefst zes kilometer naar een kringloopwinkel in Zaandam. Daar spotte ik dit toffe retrokastje, en nu wil ik 'm eigenlijk heel graag kopen. > Laatst in Amsterdam kwam ik deze vintage BMW tegen, en ik vond 'm zo mooi, dat ik er wel een foto van moest maken.

Ik plaatste een bestelling bij All Over Piercings, en dit pakketje kwam na twee dagen al binnen. > Wederom een mooie zonsondergang, maar ditmaal in Zaandam.
Een random selfie, waar ik niet zoveel over te vertellen heb. > Afgelopen maandag was het afscheidsfeestje van het leukste huisgenootje thuis, ze gaat namelijk samenwonen met haar liefje en gaat ons dus verlaten. Als je goed naar al onze gezichten op de foto kijkt, zie je dat er al aardig wat alcohol in zat..
Ik was weer te gast bij het radioprogramma That's Live van BNN en 3FM, en toen trad Waylon daar op. Dit is toch wel de best gelukte foto, helaas. > Een outfit of the day'tje, met een mooie stippen blouse van de H&M.
Bij de H&M paste ik dit jurkje, een jurkje waar ik al veel te lang verliefd op ben, en nog steeds niet in mijn garderobe heb hangen. Wat vinden jullie van dit jurkje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.