vrijdag 19 december 2014

TAG - All I want for Christmas

Het is weer eens tijd voor een tag! Geen nieuwe, want in de tijd dat ik blog, heb ik deze tag al een aantal keren ingevuld. Maar elke keer veranderen de antwoorden weer, en ik vind het gewoon een leuke tag om in te vullen. Zo lekker vlak voor de feestdagen.
Untitled


Zilveren of gouden oogschaduw?
Ik draag eigenlijk bijna nooit oogschaduw, maar met de feestdagen vind ik het wel leuk om extra uit te pakken met mijn make-up. Omdat de zilveren variant iets minder 'heftig' is dan de gouden, kies ik voor de zilveren.

Een echte kerstboom, of een neppe?
Liever een neppe. Puur omdat die weinig rotzooi achterlaten in mijn kamer, en omdat je 'm elk jaar weer opnieuw kunt gebruiken. Uiteindelijk is het dus veel goedkoper!

Wat is je favoriete kerstlied?
Ik vind de meest standaard kerstliedjes het leukste. Omdat die al jarenlang gedraaid worden op de radio, en daardoor krijg ik zo'n lekkere vibe.

Wat is je favoriete kerstfilm?
Ik weet nog wel dat ik vroeger altijd naar Home Alone keek met mijn ouders en zusje tijdens de kerst, dat is dan ook een soort van traditie geworden die ik graag voortzet. Ook al woon ik nu op mezelf.
Christmas ♥
Wil je liever uiteten of zelf gaan koken?
Zelf koken. Dit jaar vier ik niet echt kerst, ik moet namelijk gewoon werken, en dan is uiteten gaan niet zo handig.

Kerstfeestje: het organiseren of bezoeken?
Allebei. Ik ben gek op het organiseren van feestjes, maar het bezoeken van feestjes van vrienden vind ik ook wel leuk.

Favoriete cadeautje om te krijgen?
Dat maakt me niet uit. Ik vind het al fijn genoeg dat mensen aan me denken en me een cadeau willen geven. Daar gaat het uiteindelijk ook om, toch?

Een witte kerst: ja of nee?
Ja. Maar dan moet de sneeuw wel onaangetast zijn. Oftewel, dat niemand er nog doorheen gelopen heeft, dat de sneeuw nog geen vieze drab geworden is, en dat de honden er nog niet in gepist hebben.
Cutness!
Kleuren in je kerstboom?
Qua kleuren hou ik alles liever rustig, anders heb je binnen no time een regenboog in je kamer. Ik vind de combinatie paars/zilver of blauw/zilver wel heel mooi.

Jurkjes of winterse truien?
Both, please! Ik draag graag jurkjes, ook in de winter. Maar winterse truien zijn ook heel leuk om te dragen.

Vroeg opstaan of lang uitslapen op de kerstdagen?
Ik ga gewoon lekker uitslapen op de kerstdagen, zolang tot mijn wekker gaat. Maar vroeg opstaan voor een speciaal kerstontbijt of zo zal ik niet doen.

Cadeautjes geven of krijgen?
Allebei. Ik vind het leuk om cadeau's te krijgen van mensen, maar ik vind het ook heel leuk om cadeau's te kopen voor mensen en om ze er mee te verassen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.