dinsdag 23 december 2014

Voor het eerst naar de kapper; mijn ervaring


Je leest het inderdaad al goed in de titel, ik ben laatst voor het eerst naar de kapper geweest. Ik deed mijn haar namelijk eerst altijd zelf; ik verfde het zelf, knipte het zelf, deed gewoon alles zelf. Maar nu begon het toch te kriebelen om eens naar een "echte" kapper te gaan. Dus dat deed ik afgelopen maandag. Ik ging samen met mijn vriend naar Basic Kapper in Maarssen. In dit artikel lees je mijn ervaring, en zie je het resultaat!


De salon is heel overzichtelijk en netjes, klein maar fijn. De salon is van alles ruim voorzien, ze kunnen tot wel acht klanten tegelijk helpen. Er zijn altijd meer dan genoeg kapsters aanwezig, die ook nog eens erg goed zijn, dus je kan altijd geholpen worden. Hierboven kun je het eindresultaat zien, en ik ben er erg blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.