dinsdag 30 december 2014

December: sinterklaas, Armin van Buuren en Bryan Adams

December was weer een zeer fijne maand, vol liefdevolle en te gekke momenten. Ik moest weer veel werken bij toffe evenementen, spendeerde veel tijd met mijn vriend en zijn familie, gingen we naar een voetbalwedstrijd van FC Utrecht en van het vriendje zijn broertje en deed ik nog veel meer. Het is weer het einde van de maand, dus tijd om terug te kijken naar al het leuks!
December}

  • Ik kon mijn nieuwe werkkleding ophalen op kantoor, en ik ben er heel blij mee. De kleding is lekker warm voor deze koude dagen, en alles is fris en schoon.
  • Op Sinterklaas avond werkte ik van 20:00 tot 08:00 uur bij Armin van Buuren in de Ziggo Dome. Echt een hele toffe show, goeie artiest, maar wel een zware dienst.
  • Die dag daarna vierde ik Sinterklaas met mijn schoonfamilie, die mij lekker verwend hebben met dingen die al lang op mijn verlanglijstje stonden.
  • Voor de Ziggo Dome moest ik ook nog werken bij Bryan Adams, Blof, 538 Jingle Ball, Fantasia in Concert en bij Blue Planet in Concert.
  • Het liefje en ik waren ook nog eens een half jaar samen! 
  • We ontdekten een nieuwe kringloopwinkel in Maarssen, waar ik wat toffe items gescoord heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.