woensdag 31 december 2014

2014: stedentrip, Aerosmith, liefde, werken

Het jaar 2014 is voor mijn gevoel in een rap tempo voorbij gevlogen, en ik heb weer heel veel mee gemaakt. Zowel fijne als minder fijne dingen. Ik vind het altijd leuk om aan het eind van het jaar in mijn agenda te kijken en om te lezen wat ik nou eigenlijk allemaal heb mee gemaakt. En wat ik nog leuker vind, is om daar een overzicht van te maken. Dus het is weer tijd voor mijn jaaroverzicht!
London 06.28.2014 | via Facebook


Januari begon onwijs goed, want ik bezocht het concert van Babyshambles! Dat is een bandje van Pete Doherty, en ik ben groot fan van hem. Zijn gitaarspel en stem zijn zo fijn, en het concert was ook nog eens hartstikke tof. Dit was ook nog eens mijn allereerste keer in Paradiso.

In februari ontdekte ik per toeval een nieuwe tattoo shop in Hilversum, en daardoor liet ik in zowel februari als in maart nieuwe tattoo's zetten.

In april bezocht ik het concert van mijn goede vrienden van Rigby in de kleine zaal van Paradiso, dat was een fijne, gezellige avond waar ik veel gelachen heb. Sindsdien ben ik echt fan van hun voorprogramma, singer songwriter Ed Struijlaart. Wat heeft die gozer toch een goeie stem. Ook kocht ik eindelijk mijn trein kaarten voor mijn stedentrip naar Dortmund.
(15) Tumblr
Mei begon met het bevrijdingsfestival, die ik in Almere bezocht. Ik ging er met mijn beste vriendin heen, en op het festival zelf maakte ik ook een aantal vriendinnen, waarvan ik er een nog regelmatig zie. Op dat festival zag ik o.a. Gers Pardoel, Rigby, The Dirty Daddies, Kraantje Pappie en Racoon live. Ook had ik in mei een dik huisfeest met mijn oude huisgenoten, en had ik die dag daarna de allereerste date met die ene leuke jongen die nu toevallig mijn vriend is!

Juni was een drukke maand met heel veel fijne invloeden. Op de eerste dag van juni verhuisde ik naar mijn nieuwe kamer in Koog a/d Zaan, waar ik nu nog steeds woon. Ik kreeg op de elfde een relatie met mijn huidige vriend, ging naar het solo optreden van Pete Doherty in Bitterzoet Amsterdam, maakte eindelijk de stedentrip in mijn eentje naar Dortmund en zag Aerosmith daar weer live, ging naar 22 Jump Street in de bioscoop en bezocht een aantal keren de studio van That's Live.
Johnny Depp. | via Facebook
In juli spendeerde ik mijn tijd voornamelijk in Maarssen bij mijn vriend thuis, daar bezochten we verschillende kringloopwinkels en markten; na heel lang twijfelen liet ik dan toch eindelijk mijn neuspiercing zetten in Utrecht; ging ik voor het eerst naar Antwerpen met mijn vriend; gingen we zwemmen bij een zwembad in Breukelen; hield ik Aerosmith Guitar Hero op wat ik had gescoord via Marktplaats en werd ik aangenomen bij mijn nieuwe/huidige baan.

Augustus begon gelijk goed met het concert van Marilyn Manson in Tivoli Vredenburg in Utrecht, had ik mijn eerste dienst(en) voor mijn nieuwe baan op het festival Lowlands - waar ik overigens toffe artiesten live heb kunnen zien; werkte ik twee weken lang bij het televisieprogramma Knevel & v.d. Brink en had ik een proefles autorijden.

In september was ik jarig en werd ik twintig jaar oud, dronk ik biertjes op terrasjes, liet ik mijn vijfde tattoo zetten ter ere van mijn verjaardag, had het vriendje mijn verjaardag vol gepland met een bezoek aan kasteel de Haar en gingen we uiteten; ging ik borrelen met mijn huisgenoten, scoorde ik een gratis bed via Marktplaats, ging ik naar het museum genaamd Museon in Den Haag, had ik mijn eerste dienst in de Ziggo Dome en moest mijn vriend optreden.
winter | Tumblr
Op 2 oktober bezocht ik het concert van The Libertines in de Heineken Music Hall - waardoor ik dus alle bandjes van Pete Doherty in 1 jaar live heb gezien, deed ik weer dansjes bij That's Live, ging ik borrelen in Utrecht, bezocht de kermis in Amsterdam en heb daar de longen uit mijn lijf gegild met mijn beste vriendin, bezocht ik mijn eerste bloggersevent, had ik een feestje in Maarssen met vriendje, en bezocht ik voor het eerst de ij-hallen in Amsterdam.

In november ben ik na een jaar gestopt met mijn medicatie, ben ik geslaagd voor mijn BHV diploma en daardoor officieel fulltime werkzaam voor de Ziggo Dome, waardoor ik o.a. moest werken bij Ed Sheeran, ging ik borrelen met mijn huisgenootjes, bezocht ik het concert van Waylon bij BNN That's Live.

In december had ik mijn eerste nachtdiensten, bij onder andere Armin van Buuren, vierde ik Sinterklaas met mijn schoonfamilie, waren het vriendje en ik alweer een half jaar samen, en werkte ik ook nog eens bij Fantasia in Concert!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.