donderdag 1 januari 2015

Mijn voornemens voor 2015

Bij een nieuw jaar horen natuurlijk ook nieuwe voornemens. Het is me niet gelukt om elk voornemen van afgelopen jaar te voltooien, maar ik heb wel zoveel mogelijk uit proberen te laten komen. Zo ben ik op vakantie geweest in mijn eentje, heb ik mijn lievelingsband weer live gezien, en ga zo maar door. Door deze voornemens van afgelopen jaar kan ik met een glimlach terugkijken op 2014, en ik hoop dat ik dat over precies een jaar ook kan doen over 2015. Maar goed, vandaag ga ik het dus hebben over mijn voornemens voor het nieuwe, frisse, pas gestarte jaar.


Ik wil gaan afvallen, maar ik wil ook gelukkiger en meer blij zijn met mezelf. Soms kan ik nogal kritisch zijn over mezelf, en dat maakt me totaal niet blij. Ik wil mezelf gewoon kunnen accepteren zoals ik op dat moment ben.

Ik wil maar al te graag meer jurkjes en rokjes dragen, waar ik me zelfverzekerd in voel. In 2014 ben ik al bezig geweest met het op jacht gaan naar de zogenoemde confident uitstraling en kledingstukken, en dit wil ik maar al te graag voortzetten. Ook wil ik graag veel vaker, zeg maar elke dag behalve als ik werk, rode lippen hebben.

Ook heb ik een aantal voornemens op het gebied van tattoo's. Zo wil ik mijn collectie op mijn lichaam verder uitbreiden, maar wil ik ook meer tattoo designs gaan tekenen in mijn dummy, en wil ik aangenomen worden als tattoo leerling in een shop.

Op het gebied van bloggen wil ik er nog meer moeite in steken, ik wil origineel zijn. Ook al is dat tegenwoordig in dit wereldje moeilijk om nog origineel te zijn, maar ik wil het. Ik wil ook meer gaan doen met fotografie, want het is een passie van mij, en het lijkt me leuk om hierin meer talent te gaan ontwikkelen.

Verder wil ik muziek kunnen maken, een concert van een van mijn lievelingsbands bezoeken (en dat zijn er veel..), een willekeurige droom uit laten komen, op vakantie, elke maand minstens een keer iets leuks doen en ik wil graag nieuwe, toffe plekken ontdekken in Nederland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.