vrijdag 2 januari 2015

Review: Maybelline Super Stay 24 Color

Ik draag maar al te graag rode lippenstift, en draag dit dan ook op alle dagen, behalve als ik moet werken. Maar wat ik nogal irritant vond, is dat mijn lippenstift nooit lang of goed bleef zitten. Overal bleven de sporen van mijn rood geverfde lippen achter; op een glas waar ik uit dronk, op de lippen of wangen van mijn vriend, en ga zo maar door. Maar, daar heb ik nu dan eindelijk de oplossing voor gevonden! Vandaag schrijf ik over mijn ervaringen van de Super Stay 24 Color van Maybelline.
Displaying foto 2.JPG

 Na allerlei tips en verschillende lipstick merken uit geprobeerd te hebben, wou ik eigenlijk de moed al opgeven. Maar toen ik toch nog maar eens ging kijken in de schappen van de Kruidvat, kwam ik dit product van Maybelline tegen. De tekst op de verpakking beloofde veel goeds, namelijk dat de lippenstift zo'n 24 uur zou blijven zitten. Dus uiteindelijk gooide ik 'm maar in mijn winkelmandje, rekende de lippenstift af, en ging 'm uitproberen.
Displaying foto 1.JPG
Nu kan ik zeggen wat ik wil, maar ik ben razend enthousiast over dit product. Het werkt gewoon echt! Het blijft de hele dag zitten, en de rode kleur op mijn lippen blijft ook echt lang mooi. Nu kan ik dagelijks genieten van mijn rode lippen, zonder me zorgen te hoeven maken over het feit of mijn lippenstift al is versleten en of ik moet bijwerken.

Ik kocht mijn Maybelline Super Stay 24 Color voor €15 euro bij de Kruidvat, maar je kan het ook bij de andere drogisterijen kopen.
Displaying foto 4.JPG
Displaying foto 5.JPG




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.