vrijdag 16 januari 2015

New in: dinosaurus onesie

Allereerst mijn excuses dat ik mijn laatste blogpost alweer een week geleden was. Ik zit midden in mijn examen periode, en ben aan het afstuderen, dus mijn prioriteit ligt momenteel even bij de laatste loodjes van mijn opleiding. Maar nu ben ik er weer met een nieuwe blogpost, met iets waar ik heel blij mee ben. Afgelopen woensdag ging mijn vriend even snel naar de Primark (die maar op een paar minuten afstand is van mijn huis) om een nieuwe broek te halen, en kwam met een verassing voor mij thuis. Hij wist namelijk al heel lang hoe graag ik een onesie wou, en dus nam hij er een voor mij mee! Het is een dinosaurus onesie geworden, en tot nu toe heb ik er echt in geleefd. Er zal dus vanaf nu ook regelmatig een nieuwe rubriek online komen op mijn blog, genaamd 'Romana en haar onesie avonturen'. Als ik bijvoorbeeld met mijn onesie buiten de deur gekke fratsen ga uithalen, dan deel ik dat met jullie. Maar voor nu, aanschouw dit prachtding!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.