vrijdag 9 januari 2015

2014: live in concert

Afgelopen jaar heb ik heel wat concerten live mogen aanschouwen, zowel als bezoekster als met mijn werk. Ik maakte laatst een lijstje van alle artiesten die ik vorig jaar live gezien heb, en geloof mij; het zijn er nogal wat. Vandaag laat ik jullie een kijkje nemen in het concerten wereldje van 2014 waar ik in geleefd heb.
Kensington Lowlands festival | via Facebook


JANUARI
Het jaar begon gelijk goed met het Babyshambles concert in Paradiso. Dit was de eerste keer dat ik in Paradiso was, en het was geweldig. Ik ben sowieso groot fan met alles wat met Pete Doherty te maken heeft.

APRIL
In april ging ik alweer voor de tweede keer naar Paradiso, voor het concert vanRigby, met Edstruijlaart als voorprogramma. Ik volg de mannen van Rigby al jaren, en ze worden steeds beter. Ook ging ik samen met mijn zusje naar het korte optreden van Soul Sister Dance Revolution in de Velvet Music Store in Amsterdam tijdens Record Store Day.

MEI
Op vijf mei ging ik, zoals elk jaar, naar het bevrijdingsfestival, en dit keer in Almere. Daar zag ik onder andere Gers Pardoel, Kraantje Pappie, Partysquad, Rigby, Racoon en The Dirty Daddies live. Ook ging ik naar het eerste rock n roll festival in mijn leven, in Hoorn, en daar zag ik Little Roman and the Dirty Cats, The Spunnyboys live.
Lowlands
JUNI
De eerste dag van juni, en de laatste dag dat ik nog in Hilversum woonde, spendeerde ik voornamelijk in de Vorstin met Taymir, tijdens de radio 2 opnames. Ook ging ik naar het solo optreden van Pete Doherty in Bitterzoet in Amsterdam en reisde ik af naar het zonnige Dortmund waar ik mijn helden van Aerosmith live zag, met als voorprogramma Walking Papers.

JULI
Drie juli ging ik samen met mijn zusje naar het Metropolisfestival in Rotterdam, waar we voornamelijk heen gingen voor De Likt en DZ Deathrays, die ook nog eens uit Australië komen. 's Avonds gingen we naar het concert van de rapper G-Eazy in de Melkweg. Een aantal dagen later ging ik samen met mijn vriend naar het bandje van Bam Margera, genaamd Fuckface Unstoppable, wederom in de Melkweg.

AUGUSTUS
Deze maand bezocht ik dankzij mijn werk het festival Lowlands, een festival waar ik al jaren graag naar toe wou. Desondanks dat ik daar gewoon moest werken, heb ik toch nog de optredens van onder andere Jett Rebel, Queens Of The Stone Age en Stromae mee kunnen pakken.
Floating - dailey
OKTOBER
Ik was samen met een vriendin weer eens te gast bij het radioprogramma That's Live van BNN, waar we de Australische Vance Joy op zagen treden. Ik ging voor het eerst naar een concert in de Heineken Music Hall, naar het concert van The Libertines. En via mijn werk zag ik Il Divo optreden in de Ziggo Dome.

NOVEMBER
Ik was wederom weer te gast bij That's Live voor het optreden van Waylon. Niet wetende dat dit de laatste keer zou zijn met Eric Corton als presentator.

DECEMBER
Deze maand heb ik veel toffe artiesten live mogen zien dankzij mijn werk in de Ziggo Dome. Zo zag ik Armin van Buuren, Bryan Adams, Blof, Nicky Romero en Yellow Claw live. Ook ben ik voor de tweede keer in de Heineken Music Hall geweest, bij het optreden van Ben Howard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.