woensdag 7 januari 2015

TAG - New Year

Het nieuwe jaar is alweer een aantal dagen geleden aangebroken. Vanochtend kwam ik deze New Year tag tegen op de blog van Vera, en dus besloot ik 'm om het ook in te vullen. Ik ben ten slotte gek op tags, en volgens mij heb ik deze tag nog nooit eerder ingevuld.
 Lights


WAT IS HET LEUKSTE WAT JE AFGELOPEN JAAR HEBT GEDAAN?
Ik heb heel veel leuke dingen gedaan in het afgelopen jaar, maar het aller aller allerleukste was mijn stedentrip naar Dortmund, waar ik ook nog eens het concert van mijn lievelingsband Aerosmith bezocht in de Westfalenhalle.

WAT BEN JE ANDERS GAAN DOEN MET MAKE-UP AFGELOPEN JAAR?
Ik ben veel meer rode lipstick gaan dragen in allerlei verschillende tinten, en ik ben ook veel vaker een winged eyeliner gaan dragen. In het begin deed ik dat niet zo vaak, omdat ik het best moeilijk vond om ze aan allebei de kanten perfect te krijgen, maar nu begin ik het steeds meer onder de knie te krijgen.

WAT WAS JE FAVORIETE LIEDJE VAN AFGELOPEN JAAR?
Dat is best een moeilijke vraag, want ik heb veel verschillende muziek en dus liedjes geluisterd. Maar dan kies ik voor nu een liedje wat ook echt afgelopen jaar is uitgekomen. Dat is namelijk Pineapple Morning van Jett Rebel. (luister)
Smile, you're beautiful! | via Tumblr
HAD JE GOEDE VOORNEMENS EN HEB JE JE DAAR AAN GEHOUDEN?
De belangrijkste goede voornemen die ik het afgelopen jaar had, was dat ik me minder bezig moest houden met de mening van anderen. Daar deed ik mezelf echt niet veel goeds mee namelijk. Nu kan ik trots zeggen dat dat me steeds meer lukt.

WAAR KIJK JE HET MEEST NAAR UIT AANKOMEND JAAR?
Ik kijk het meest uit naar alle momenten dat ik moet glimlachen omdat ik zo'n gelukkig gevoel heb. Naar alle fijne momenten die ik met mijn vriend zal gaan beleven, en het moment dat we in juni alweer een jaar samen zijn. Er staan alweer een aantal toffe dingen op de planning, en ik kan echt niet wachten.

WAT ZIJN JE GOEDE VOORNEMENS VOOR DIT JAAR?
Dat ik mezelf moet accepteren zoals ik momenteel ben, de dingen aan moet passen waar ik niet tevreden mee ben, en gewoon gelukkig moet zijn met alles om me heen. Ik heb nog een aantal goede voornemens voor dit jaar, en daar lees je hier (klik) meer over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.