dinsdag 6 januari 2015

Zes artiesten die ik zeer tof vind

Er zijn heel veel artiesten waar ik naar luister, zowel solo als dat ze in een band spelen. Maar er zijn ook artiesten (maar dan in persona) waar ik ook erg tegen op kijk. Ik vertel jullie vandaag over mijn zes favoriete artiesten.


Steven Tyler en Joe Perry
Ze spelen allebei in mijn lievelingsband Aerosmith. Waar hun mij het meest in inspireren is in het maken van muziek. Deze band zorgt ervoor dat ik me altijd goed voel, vooral in mijn vel.


Bryan Adams
Die heb ik vorig jaar nog live gezien terwijl ik aan het werk was in de Ziggo Dome. Dit was toch wel het meest toffe concert waar ik heb moeten werken met mijn baan, als je Lowlands even niet mee rekent.


Jett Rebel
Ook wel Jelte Tuinstra. Jelte is een unieke artiest, iets wat we nog helemaal niet kennen in Nederland. Hij maakt al zijn muziek zelf, neemt alles zelf op en het klinkt ook nog eens rete goed. In februari ga ik naar zijn concert in de Heineken Music Hall met het liefje.


Pete Doherty
Hij kan zowel solo heel goed spelen, als met zijn bandjes Babyshambles en The Libertines. Toevallig heb ik vorig jaar alle drie zijn acts live gezien. Pete heeft een unieke zangstem, is een vrolijke man, én onlangs afgekickt van de drugs, wat ook wel een applausje waard is.


Armin van Buuren
Ook Armin heb ik tijdens mijn werk live mogen aanschouwen. Ik draaide voor het eerst een nacht dienst in de Ziggo Dome, en dat was tijdens de laatste show van Armin zijn tour Armin Only Intense. Ik vond het heerlijk om hem zo te genieten op het podium, en om zijn fans lekker uit hun dak te zien gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.