dinsdag 20 januari 2015

Review: W7 In The Buff Natural Nudes Eye

Ik was heel blij toen ik dan eindelijk de W7 In The Buff Natural Nudes Eye Colour Palette bij de Op = Op Voordeelshop zag liggen. Ik had er namelijk al veel goeds over gehoord en gelezen. Zo zou het een goed en kwalitatief oogschaduw palette zijn, en dat voor maar 7,98! Ik heb een uitgebreide review klaar staan voor jullie.
Displaying foto 1.JPG
Het W7 In The Buff Natural Nudes Eye Colour Palette heb ik voor 7,98 bij de Op = Op Voordeelshop in Zaandam weten te scoren. Voor zover ik weet is dit niet in alle filialen te verkrijgen, het is moeilijk te vinden. Het doosje is van licht metaal gemaakt en voelt stevig aan, absoluut niet goedkoop.
Displaying foto 2.JPG
Er zitten in totaal twaalf kleuren oogschaduw in de palette, dat komt dus neer op 0,67 per oogschaduw. Heel erg goedkoop dus.
Displaying foto 3.JPG
Ook van binnen ziet het doosje er prima en luxe uit. Alleen vind ik het wel jammer dat er een spiegel ontbreekt in de deksel. Dat zou toch wel een stuk handiger geweest zijn.
Displaying Image-1.jpg
Wat W7 dan weer wel aan het palette heeft toegevoegd, is een oogschaduw kwastje. Met aan de ene kant een kwastje, aan de andere kant een applicator/sponsje. In principe vind ik de kwastjes meer dan prima werken.
Displaying foto 4.JPG
De swatches zien er goed uit! De pigmentatie is goed en je ziet duidelijk verschil in het resultaat. De kleuren zijn ook erg mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.