maandag 30 maart 2015

TAG: It's a quote

Oh, wat houd ik toch van het internet en van het vinden van nieuwe tags! Vandaag vond ik de It's A Quote tag op de blog van Justine, en ik moest en zou 'm gewoon overnemen. Ben je benieuwd naar mijn raarste of gekste dromen, blunders en andere dingen? Lees dan vooral verder.



The power of imagination makes us infinite - John Muir.
Wat is de vreemdste droom die je ooit hebt gehad?
Pfoe, dat zou ik eigenlijk helemaal niet weten om eerlijk te zijn. Ik weet dat ik weleens raar droom, maar ik ben zo'n typisch mens wat haar droom altijd gelijk vergeet zodra ze wakker is.

Nothing is worth more than this day - Johann Wolfgang van Goethe.
Wat is je favoriete moment van de dag?
Dat zijn er eigenlijk twee. Het moment dat ik heerlijk uitgerust wakker word na een lange, fijne nachtrust bijvoorbeeld. Dat is gewoon lekker wakker worden, al helemaal met het idee dat je niet veel fysieks hoeft te doen die dag, maar gewoon lekker kunt relaxen. Mijn andere favoriete moment van de dag is dat als ik thuis kom na een lange dag werken en ik gelijk onder mijn warme dekens weg kan kruipen, op weg naar dromen land.

In the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years - Abraham Lincoln.
Als je zelf een leeftijd mocht kiezen, hoe oud zou je dan willen zijn?
Ik ben blij met hoe mijn leven op dit moment is. Ik ben pas 20 jaar jong en heb al zoveel dromen waar kunnen maken! Maar ik zou ook wel vooruit willen naar het moment waarop ik een fulltime baan heb en mijn eigen huisje, want daar kan ik echt niet op wachten.

Fantasy is a way of looking at life through the wrong end of a telescope, and that enables you to laugh at life's realities - Dr. Seuss.
In welk sprookje zou je willen mee spelen?
Ik zou wel mee willen spelen in een sprookje waarmee het eerst heel slecht gaat met de prinses, maar waarmee het uiteindelijk heel goed gaat. Dat de prinses door haar eigen krachten boven alles en iedereen staat en zichzelf gelukkig weet te maken.

Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen.
Wat zijn volgens jou onmisbare ingrediënten voor een feestje?
De mensen waar je veel om geeft. Dat vind ik het allerbelangrijkste ingrediënt voor mijn feestje. Een feestje is niks zonder je vrienden. Natuurlijk moet er ook goede muziek zijn, lekkere hapjes en drankjes en versiering!

Music in the soul can be heard by the universe - Lao Tzu.
Welk liedje heb je als laatste geluisterd?
Dat is Moves Like Jagger van Maroon 5. Ik heb Maroon 5 echt herondekt en vind ze geweldig. Ik ben blij dat ik ze in juni live zal zijn.

The world is a book and those who do not travel, read only one page - St. Augustine.
Waar zou je ooit nog graag heen reizen?
Dat antwoord kan ik je in één vingerknip vertellen, want daar hoef ik absoluut niet lang over na te denken. Dat is namelijk Australië! Ik vind het een geweldig land en ik kan niet wachten om daar te gaan backpacken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.