dinsdag 31 maart 2015

Maart: Bitterzoet, examens, stress

Maart is wederom een drukke maand geweest. Ik begon de maand (en sloot daarbij ook de voorjaarsvakantie af) met een concert in de Bitterzoet in Amsterdam, en sloot de maand af met een dienst in de Ziggo Dome. In de tussentijd was ik druk met school en afstuderen, het organiseren van evenementen en stage. Maar toch heb ik weer een aantal hoogtepunten van deze maand, die ik wederom -zoals elke maand- weer met jullie deel.
 👌
  • Ik ging naar het concert van Carl Barat and the Jackals in de Bitterzoet.
  • Ik maakte een aantal examens voor mijn afstuderen op school.
  • Ik werkte onder andere bij Usher, Katy Perry en The Script.
  • Ik ben begonnen aan mijn eindexamen evenement op stage.
  • De lente temperaturen zijn er weer!
  • Ik heb mijn spijkerjas en cruiser weer uit het stof kunnen halen.
  • Ik begon met het kweken van mijn eigen moestuin!
  • Ik had een intakegesprek voor een nieuwe opleiding en werd aangenomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.