donderdag 30 april 2015

April: afstuderen, koningsdag,

April was weer een maand wat vrij snel voorbij is gegaan, maar ik heb wel weer fijne momenten mee gemaakt. Elke maand blik ik terug naar de hoogtepunten van de afgelopen maand, en ook daar is het vandaag tijd voor!
Untitled | via Tumblr

  • Ik kreeg de instructies voor mijn eindexamen in handen, dus het afstuderen kon beginnen!
  • Ik werkte bij o.a. het nachtfeest Qapital, System of a Down en op Koningsdag.
  • Ik slaagde voor mijn examens Nederlands met maar liefst een 10 (wajo)!
  • Mijn laptop kreeg kuren, maar zodra ik naar de Media Markt ging om ernaar te laten kijken, deed 'ie het weer.
  • Mijn vriend moest met zijn band Jekko optreden bij Boothill Saloon in Amersfoort.
  • Ik werd onverwachts geopereerd aan mijn stuitje.
  • Ik heb iemand moeten reanimeren, die nu gelukkig nog leeft.
  • Op de rommelmarkt heb ik een digitale spiegelreflex camera gescoord voor maar €5!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.