maandag 13 april 2015

My life tag - mintgroen, reizen, bloggen

Ik ben alweer een leuke tag tegengekomen, en wederom weer op de blog van Justine. Het is een tag over van alles en nog wat, gewoon over mijn leven eigenlijk. Over op mezelf wonen, mijn favoriete manier van reizen en nog veel meer! Lees snel verder om alle vragen en antwoorden te lezen.
youth | via Tumblr


Wat is je lievelingskleur?
Als je rondkijkt in mijn kamer, en tussen mijn spullen, dan zal het heel duidelijk worden dat mintgroen mijn lievelingskleur is. Maar ik vind andere pasteltinten ook echt heel mooi.

Wat is jouw droomcarrière?
Mijn droomcarrière is om voor de grote namen evenementen te organiseren. Het lijkt mij súper cool om bij bijvoorbeeld Mojo Concerts of Live Nation te werken, over de hele wereld te vliegen voor 'zaken' gesprekken aka vakantie en om de bekendste en leukste artiesten te strikken om naar Nederland te komen. Maar het lijkt mij ook tof om bij een evenementenbureau te werken en daar de tofste concepten voor evenementen op de kaart te brengen.

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Ik woon al bijna drie jaar op mezelf en heb ondertussen al in Alphen a/d Rijn en Hilversum gewoond, en woon momenteel op kamers in een dorpje naast Zaandam. Maar als ik mijn eigen huisje zou hebben, zou ik het liefst in de regio van Utrecht of Amsterdam wonen.

Wat is je favoriete manier om te reizen?
In de auto, samen met mijn vriend. Ik hou er echt van om uren in de auto te spenderen, samen met hem. Hij heeft ook nog eens een super toffe auto, namelijk een oude oldtimer.

Wat doe je in je vrije tijd?
Ik heb heel weinig vrije tijd, want ik ben altijd aan het (af)studeren, werken of op stage. Maar mijn vrije tijd ben ik het liefst bij mijn vriend, teken ik graag in mijn dummy en kijk ik graag filmpjes.

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
Dat zijn dan vooral de H&M, Forever 21 en de Monki. Maar ik winkel ook graag bij vintage/kringloop winkels en ontdek ook graag nieuwe kledingwinkels (zo kocht ik laatst een super leuk jurkje bij de Action).

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Omdat bloggen mijn passie is, en ik vind het leuk om ook hieraan mijn vrije tijd te spenderen. Het is een soort van online dagboek, waar ik al mijn herinneringen en fijne momenten op kan delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.