dinsdag 14 april 2015

Shoplog Action & Forever 21: bloemen, zomer

Het is eindelijk weer eens zover: ik heb weer een shoplog voor jullie! Afgelopen vrijdag moest ik in de stad zijn voor stage om er een sleutel bij te laten maken voor een studio en toen ging ik ook gelijk even de Forever 21 in om even rond te neuzen. Zaterdag ging ik naar de Action om wat handige spullen te kopen voor mijn nieuwe fiets en ook daar kwam ik niet met alleen fietsspullen thuis. Dus kijk snel verder om te zien wat ik allemaal geshopt heb!

Ik begin met deze prachtige hoed van de Forever 21. Ik ben gek op hoeden en draag ze vrij regelmatig, en nu het heerlijke lenteweer is aangebroken, heb ik nog meer zin om ze te dragen. Deze hoed spotte ik in de sale voor maar 9 euro.
Ook deze prachtige maxi jurk komt van de Forever 21. Deze jurk heb ik niet zelf gekocht, maar gekregen van een collega omdat zij de jurk niet paste. Mij past 'ie gelukkig wel en dus mocht ik 'm hebben, hoe lief!
Aangezien mijn nieuwe fiets nog geen snelbinders had, besloot ik dat het wellicht wel handiger zou zijn om fietstassen te hebben (aangezien ik op mezelf woon en vaak met zware boodschappen sjouw). Ik ben gek op stippen, dus de keuze was snel gemaakt. Deze fietstas komt van de Action en kostte 4,95.
Wat mijn fiets ook nog niet had, was een fietsbel. En dus kocht ik een hele simpele fietsbel bij de Action voor maar 0,69 cent. Om de fiets toch wat op te vrolijken kocht ik ook een bloemenslinger die 179 cm lang is, voor aan het stuur. Deze bloemenslinger kostte 1,29 en komt ook van de Action.
Dit prachtige jurkje kocht ik bij de Action. Ja echt, bij de Action! Ik besloot om eens te gaan rond snuffelen bij de kleding afdeling van de Action en spotte dit prachtige jurkje voor maar 4,95! Hij zit echt als gegoten. Heb jij weleens kleding gekocht bij de Action?
En als laatste kocht ik dit zomerjurkje met spaghettibandjes, ook bij de Action. Dit jurkje was maar liefst 2,99! Hoe bizar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.