woensdag 12 september 2012

Ameland dag 4 - 27 augustus 2012

'' Ik werd vanochtend vroeger wakker dan normaal. Die tijd kon ik goed besteden door wat dingen af te wassen en schoon te maken. Toen ik daar klaar mee was, kleedde ik me aan en ging ontbijt halen bij de supermarkt. Eenmaal terug gekomen was Aemilius ook al wakker en konden we ontbijten.

's Middags speelden we een aantal potjes 'Mens Erger Je Niet', en daarna gingen we samen weer boodschappen doen. Na het boodschappen doen gingen we richting het strand en in de duinen zitten. Op ons favoriete plekje.

Toen we weer terug waren in ons huisje begin ik met het maken van avondeten. Vanavond aten we pasta. Een uur na het avondeten hadden we nog enorm veel honger, dus hadden we een patatje met frikandel speciaal opgehaald.

's Avonds regende het af en toe, dus speelden we nog meer spelletjes en keken we wat tv. Rond half elf gingen we weer naar buiten en liepen we weer hetzelfde rondje als gisteren. De duinen en zee zijn net zo mooi in het donker met maanlicht als in daglicht. Toen we weer terug waren, was ik zo moe dat ik alvast ging slapen. ''



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.