zaterdag 15 september 2012

Ameland dag 5 - 28 augustus 2012

'' Zo werd ik gisteren nog heel vroeg wakker, zo werd ik vandaag pas rond half 1 in de middag wakker. Ik voelde me niet zo lekker en was erg moe, dus bleef ik nog even liggen.

Vandaag wou ik alvast mijn verjaardag vieren, dus ging ik toch maar het bed uit om het een en ander in te slaan. Toen ik dat allemaal gekocht had en weer terug was, gingen we richting de snackbar in Ballum zelf. Bij de snackbar bestelden we een pizza Margherita en gingen we weer terug naar ons huisje. De pizza aten we op het terrasje met uitzicht over de duinen op.

Daarna hadden we heel even binnen gezeten en toen gingen we mijn verjaardag echt vieren. Ik pakte de tas in met al het eten en drinken wat ik had gekocht, wierrook en wat kaarsjes. We liepen richting de duinen en gingen bovenop de hoogste zitten. Gelukkig was het windstil. Ik spreidde de picknickkleed uit en stak wat wierrook en kaarsjes aan. We hebben echt uren zitten lachen en praten. Beste manier om mijn verjaardag te vieren. ''

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.