donderdag 4 april 2013

Maart in foto's

01 // het begin van maart stond in het teken van verhuizen naar Hilversum! 02 // een sticker die op een kiwi zat. 03 // zonnetje. 04 // verf workshop op school. 05 // heerlijke nieuwe groene ijsthee ontdekt. 06 // genoten aan het strand van de lente dagen begin maart.
 07 // rekenen, hmpf. 08 // snackbar voedsel. 09 // BEN & JERRY'S!! 10 // Geert Wilders komt met een nieuwe Fitna. 11 // gezond doen met een salade. 12 // Harry Potter lezen in bed.
 13 // crew medewerker op de open dag van school. 14 // na een uur waren er al meer dan 800 bezoekers. 15 // tekenen. 16 // station Rai lag in een heerlijk zonnetje. 17 // Japanse Coca Cola vanille. 18 // wasjes draaien.
 19 // koffie. 20 // ik kreeg een softijsje van een vriendin. 21 + 22 // smoothie time. 23 // spetter is echt een luie kat. 24 // bloemen voor mijn schoonmoeders verjaardag.
 25 // ik bracht weer een bezoekje aan mijn ouders, dus ook aan mijn lieve Sneeuwitje. 26 // voordeel van de Duitse treinen, stopcontacten in de tweede klas! 27 // op verjaardag van Aemilius zijn oom in Heemstede. 28 // paasontbijt. 29 // nieuwe schoenen. 30 // zonsondergang.
31 // ik verfde mijn haren weer rood. 32 // chocolaaaa. 33 // gezichtsmaskertje met lief vriendje. 34 // Minsey genoot van de zon in de vensterbank. 35 // gratis thee bij de Kiosk op Hilversum station. 36 // wijn drinken en picknicken (in de kou) in het Vondelpark.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.