woensdag 3 april 2013

TAG: I love blogging


Waarom ben jij een blog begonnen?
Ik ben al jaren aan het bloggen en het is sindsdien een redelijk grote verslaving geworden van me. Ik vind het leuk om leuke dingen uit mijn dagelijkse leven met jullie te delen. Eigenlijk ben ik wel een persoon wat graag dingen deelt en dit uit ik via mijn blog.


Hoe kom je aan de naam van je blog? 
Op deze blog, blog ik al zo'n twee jaar. Tijdens deze gehele periode ben ik al aan het nadenken over een pakkende, stralende en mooie naam voor mijn blog. Maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan en tot op de dag van vandaag heb ik dus nog steeds geen geschikte naam bedacht. Vandaar dat mijn blog momenteel gewoon uit mijn naam bestaat.
Tumblr_mk2rjh6uvn1rl2obdo1_500_large

Hoeveel bezoekers heb je ongeveer?
Mijn blog is nog redelijk pril en onbekend, maar mijn bezoekers aantallen beginnen te stijgen! Ik weet niet waar jullie allemaal vandaan komen, maar ik heb tussen de 200 a 500 bezoekers per week en daar ben ik best trots op.


Wie werken er allemaal mee aan je blog? 
Op dit moment werk ik helemaal alleen aan mijn blog. Maar ik ben wel op zoek naar mensen die een gastartikel op mijn blog zouden willen schrijven.


Wat is het leukste wat je hebt mee gemaakt door je blog? 
Zoals ik al zei is mijn blog nog redelijk pril, dus ik heb helaas nog geen persevenementen mee mogen maken, maar wie weet gebeurd dit allemaal nog wel in de toekomst. Wat ik wel doe dankzij mijn blog is het schrijven van brieven met internationale mensen.
Tumblr_mkcrb1ecnw1rgitxao1_500_large

Met waar voor een camera maak je foto's voor je artikelen?
Ik heb helaas geen beschikking tot een ultra coole spiegelreflex camera. Dus daarom maak ik op dit moment de foto's gewoon met mijn smartphone of Samsung camera.


Waar haal jij je inspiratie voor een nieuw artikel vandaan?
Eigenlijk overal wel. Bij het lezen van blogs ben ik op heel veel ideeën voor artikelen gekomen. Ook kijk ik vaak in tijdschriften, op sites als Girlscene en haal ik inspiratie uit kranten of dingen die gewoon om mij heen gebeuren.


Hoelang doe je ongeveer over een artikel? 
Ik doe eigenlijk nooit zo bijzonder lang over een artikel. Ik heb een artikel in zo'n 30 minuten af en dat is inclusief het bewerken van foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.