donderdag 5 september 2013

Augustus in foto's

Augustus is in een mum van tijd voorbij gevlogen, maar in die maand heb ik wel veel gedaan. Elke maand maak ik een fotoverslag van wat ik allemaal gedaan heb, en daar is het ook nu weer tijd voor! Dus, kijk vooral mee naar al het leuks. In augustus...

 ... at ik een softijsje met discospikkels. Dat is iets waar je me altijd blij mee kunt maken, en wakker voor kunt maken.
 ... was het mooi weer en maakte ik lange wandelingen door het mooie natuur met mijn vriend.
 ... probeerde Spetter via deze manier om naar binnen te komen, helaas kan het raam niet open en moest ze dus alsnog omlopen. Arm beest.
 ... kochten mijn vriend en ik de dvd box van The A-team. Dit is vooral iets uit onze ouders hun tijd, maar deze serie is geweldig en lekker ouderwets. Veel beter dan alle 'troep' van tegenwoordig vind ik.
 ... dit is een drankje wat ik onlangs heb ontdekt toen ik na het sporten wat te drinken wou kopen. Het is zo lekker, en ook zo gezond.
 ... ging mijn beste vriendin op vakantie en stuurde ze me dit kaartje.
... dronk ik wat in het park met mijn vriend. Dit is echt mijn lievelingsbacardi.
 ... ik houd echt van de Aloë Vera dranken en begin steeds meer aan de stukjes in het drankje te wennen. Hier probeerde ik de granaatappel variant uit, en die was lekker!
 ... mijn sportoutfit, klaar om te sporten!
 ... was mijn laatste werkdag en kreeg ik deze bos bloemen als afscheidscadeautje.
 ... kocht ik deze nieuwe schatjes.
 ... ging het liefje pasta voor me koken.
 ... ging ik winkelen in Utrecht, maar we vonden Utrecht een beetje te saai, dus zijn we naar Amsterdam gegaan en hebben we daar een biertje gedronken op het Leidseplein.
 ... kocht ik een Guns 'n Roses pyjama bij de Primark.
 ... bakte ik roze cupcakes, want die dag daarna vierde ik mijn verjaardag alvast in het Vondelpark met vriendinnen.
 ... had ik een Ukelele workshop. School kan ook wel leuk zijn soms.
... we zaten tot ongeveer acht uur 's avonds in het Vondelpark, dus we gingen er ook avondeten.
 ... tourde ik de eerstejaars rond door Amsterdam en maakten we op het einde een veel te lekkere taart in het Vondelpark.
 ... liet ik eindelijk weer eens een nieuwe tattoo zetten. En nee, dat in het midden van de veer is geen glitter, maar bloed. (Ik hoorde van sommige klasgenoten dat het op glitter leek...)
... dronk ik ijskoffie en mijn vriend een cappuccino bij de Hema, ter ere van mijn verjaardag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.