zaterdag 12 april 2014

De beste openingszin ooit

Openingszinnen... Je breekt er het ijs mee, of juist niet en komt erdoor in een awkward situatie terecht. Zoals ik jullie al vertelde, zit ik sinds kort op Tinder, en daar had ik een gesprek met een match die een wel hele leuke openingszin gebruikte. Ik moest er zo om lachen, dat ik besloot om dit met jullie te delen. Dus, geniet vandaag van het extra artikel met humor!
Dating a celebrity
Okay, laat ik maar bij het begin beginnen. Ik zat dus op Tinder en had een match. Met die match begon ik te chatten, en toen gebeurde het..... ik maakte een van de beste openingszinnen ooit mee. Althans, ik vind het hilarisch. 
Hey, ik ben opzoek naar Romana's, want ik ben een boek aan het schrijven. De titel van het boek is ''How zanger Rinus ruined my life.''
Zanger Rinus maakte jaren geleden, wow de tijd is zo snel voorbij gegaan!, een liedje met uitgerekend mijn naam erin. Oeter oeter oeter, met Romana op de scooter. Je kent 'm vast wel. Het duurde dan ook niet lang of mijn gehele vriendengroep vond het wel grappig om mij ermee te plagen. Ik vond het dan ook geweldig dat iemand dit als openingszin gebruikte. Ik bedoel, dit is gewoon ontzettend origineel. Ik kan er alleen maar om blijven lachen.

Hebben jullie ervaring met openingszinnen? Zo ja, vertel! Ik zou er graag nog een artikel aan willen wijden met de beste en slechtste openingszinnen ooit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.