donderdag 22 januari 2015

Budget review: Max & More concealer

Een tijdje terug was ik weer eens aan het rond dwalen door de Action in Zaandam, en daar nam ik onder andere een concealer mee om uit te testen. Ik had er al het een en ander over gehoord en was erg nieuwsgierig geworden. Vandaag vertel ik jullie alles over wat ik van de Max & More concealer vind, dus lees snel verder.
Displaying foto 1.JPG
De concealer is gemaakt in de vorm van een lipstick en het ziet er op het eerste oog meer dan prima uit. Ik test voor jullie vandaag de kleur Light Beige uit, omdat deze het beste bij mijn huidskleur past.
Displaying foto 3.JPG
Het is een goed dekkende concealer, en dat voor maar 0,59 cent! De concealer smeert gemakkelijk uit en wanneer je het eenmaal hebt aangebracht, zie je de concealer ook niet meer duidelijk zitten op je huid. De kleur Light Beige past goed bij mijn huid.
Displaying foto 2.JPG
Zoals je merkt ben ik dus zeer tevreden over deze budget concealer van de Action. Hij doet zijn werk goed, vervaagt oneffenheden en is ook nog eens super goedkoop. De Action verkoopt meerdere kleuren met gele en bruine ondertonen, zelfs een groene, dus er zal zeker ook wat voor jou tussen zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.