zaterdag 31 januari 2015

Het concert van Queen was veel te gaaf

Gisteren moest ik werken bij het concert van Queen, met Adam Lambert als zanger, en ik vond het zó tof om mee te maken, dat ik er wel een blogpost aan moest wijden. Queen trad dus op in de Ziggo Dome in Amsterdam, en het was volledig uitverkocht. Overal waren diehard Queen fans te vinden, die al sinds hun jeugd van hun muziek houden. Dat gaf echt een fijne, toffe sfeer. Ook vond ik dat Adam Lambert het er prima van af bracht als zanger van Queen, want zoals jullie misschien wel weten is hij niet de originele zanger. Maar toch werd hij door de diehard fans zeer gewaardeerd. De foto's die ik hieronder met jullie deel, heb ik niet zelf gemaakt (dat mag ik helaas niet eens als ik aan het werk ben), maar komen van het Twitter account van de Ziggo Dome, en van de fans/bezoekers.
Embedded image permalink
Embedded image permalink

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.