zaterdag 31 januari 2015

Januari: nieuwe ronden en nieuwe kansen

De eerste maand van het nieuwe jaar is alweer afgelopen, en ik kijk uit naar de dingen die dit jaar nog zullen komen. Maar wat ik ook fijn vind, is om elke maand terug te kijken naar alle dingen die ik die maand heb meegemaakt. Ik begon 2015 met mijn liefde, had een aantal belangrijke gesprekken op school, en nog veel meer.
Hello January



  • Ik begon het nieuwe jaar met mijn vriend en schoonfamilie. We staken veel en mooi vuurwerk af, hadden het gezellig en aten lekker eten.
  • Op school heb ik te horen gekregen dat ik dit schooljaar al mag afstuderen in plaats van aankomend schooljaar.
  • De examens voor het afstuderen zijn begonnen; ik had een examen Nederlands en rekenen en vijf examens voor Spaans.
  • Ik ontving mijn loon van december, en sjonge, wat was het veel!
  • Ik ging samen met Sjoerd naar Groningen om mijn zusje te bezoeken.
  • Ik moest natuurlijk ook weer werken bij de Ziggo Dome, en draaide diensten bij Hardwell en Queen met Adam Lambert als zanger. 
  • Ik kocht voor het eerst een kraslot en won er gelijk geld mee.
  • Sjoerd en ik gingen naar de Ikea in Haarlem om wat spullen voor mijn kamer te halen, en aten daarna in het restaurant.
  • Ik vond eindelijk de twee W7 palettes die ik al heel lang wou.
  • Ik had een sollicitatie voor een stage (en eventuele werkplek om fulltime te gaan werken) bij Melody Line in Amsterdam en werd gelijk aangenomen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.