dinsdag 3 februari 2015

Ergernissen in de supermarkt

Ik woon op mezelf en dat betekend dus dat ik altijd mijn eigen boodschappen moet doen. Meestal vind ik dat geen probleem, en vind ik het zelfs leuk, maar soms is boodschappen doen geen pretje. Dat je even snel een chocoladereep wilt halen bijvoorbeeld en er maar één kassa open is, en er ook nog eens een lange rij staat met mensen met overvolle boodschappenwagens. Vandaag ga ik jullie mijn grootste ergernissen in de supermarkt vertellen, die jullie vast wel zullen herkennen!
The Adorable Adventures Of Marty Mouse | Bored Panda


Geen winkelmandjes aanwezig. Dit heb ik zo ontzettend vaak gehad. Dan loop je de supermarkt binnen, maar wil je niet met een wagentje rond huppelen, maar met een winkelmandje, en dan zijn de mandjes op bij de ingang. Super vervelend om dan eerst een mandje te moeten pakken bij de kassa's om dan pas je boodschappen te kunnen doen.

Te veel producten pakken ... zonder mandje. Je gaat boodschappen doen met de gedachte dat je alleen wat melk en eieren wilt kopen. Vervolgens loop je verder door de supermarkt en kom je toch nog een aantal producten tegen die je ook mee wilt nemen. Op een gegeven moment ben je bepakt en bezakt met boodschappen en laat je wellicht ook nog eens iets vallen..

De actie is niet aanwezig. Ik stel bijna altijd mijn avondeten en boodschappen samen op basis van wat er op dat moment in de aanbieding is bij de supermarkt. Dan loop je naar het schap waar de aanbieding ligt, en vervolgens is er niets op voorraad, zelfs niet in het magazijn. Niets is vervelender dan dat. Leer je aanbiedingen goed in te kopen, supermarkt die zich aangesproken voelt!

Personeel kan geen antwoord geven. Stel je voor, je komt voor het eerst in een nieuwe supermarkt en je gaat daar boodschappen doen en je kan dat ene product op je boodschappenlijstje nergens vinden. Dan ga je naar een medewerker om te vragen waar het ligt. Vervolgens antwoord de medewerker: "Ja, dat weet ik ook niet mevrouw." Like, hallo, je werkt in de supermarkt, dit zou je moeten weten.

Artikelen die uit het assortiment zijn gehaald. Dit is ook ontzettend vervelend. Ben je net verslaafd geraakt aan dat ene pak koekjes die geweldig lekker en goddelijk zijn, heeft de supermarkt ze uit het assortiment gehaald. Kan je weer op zoek gaan naar een nieuw pak koekjes die net zo goed zijn..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.