dinsdag 13 maart 2012

Anderhalf jaar.

Al anderhalf jaar reis ik elk weekend met de trein op en neer om jou te zien. Elke keer weer begin ik mijn reis met zenuwachtige, drukke vlinders in mijn buik. En dat gevoel wordt elke keer weer. Dat verliefde gevoel is het gevoel waar ik van houd. De treinreis van twee uur vliegt aa mijn neus voorbij, en hoe dichterbij ik bij jou kom, hoe groter en erger dat ene gevoel wordt.

Al anderhalf jaar zie ik je met veel plezier en vind ik het fijn om bij je te zijn. Al die momenten die we samen mee maken zal ik nooit meer vergeten. Gelukkig komen er nog vele bij.

Al anderhalf jaar maak jij mij het gelukkigste meisje op aarde. Je geeft me het gevoel dat ik heel speciaal ben. Jij bent het waard om wekelijks naar toe te reizen. Elke keer weer sta je me vrolijk op te wachten en verwelkom je me met een zoen. Dat moment, die fijne, verslavende zoen, is waar ik de hele week naar uit kijk, elke keer weer.

Bedankt dat je er al anderhalf jaar voor me bent en me altijd aan het lachen maakt, je bent geweldig. Bedankt voor al die kusjes en knuffels die je me hebt gegeven, ze zijn heel fijn en ik verlang naar meer. Bedankt dat je zo'n ontzettend lief vriendje bent. Ik wil je echt niet meer kwijt!

Lieve Aemilius, ik houd van je! <3 Op naar de twee jaar.

2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.