maandag 2 april 2012

I have a dream

Van alles wat ik heb meegemaakt heb ik geleerd om te genieten van de kleine dingen om je heen, en om dingen sneller te begrijpen en te accepteren; alles gebeurd in mijn ogen nou eenmaal met een reden. Ik heb geleerd om mijn dromen achterna te gaan en ze tot werkelijkheid te maken.

Er zijn zoveel dingen wat ik graag zou willen doen, maar wat mij momenteel gewoon niet lukt. Dit meestal omdat ik nog jong ben, en vanwege de financiele redenen. Ik zou dolgraag zoveel mooie plekken willen bezoeken, zo snel mogelijk, en rond reizen in een busje waar ik in kan slapen, of gewoon in een tent in een mooi natuurgebied, onder de sterrenhemel.

Ik lees graag blogs van mensen van ongeveer mijn leeftijd die aan het rond reizen zijn en mooie dingen meemaken. Die mensen die gewoon een rugzak bij zich hebben met wat kleding, eten, plattegronden en een tent, die liftend van het ene dorp naar het andere dorp gaan, door het land heen. Zoiets lijkt mij persoonlijk geweldig om te doen. Lekker rond reizen door prachtige natuurgebieden, me geen zorgen hoeven te maken om alles om mij heen, en gewoon om te kunnen genieten van al het moois wat de wereld heeft.

Een ding weet ik sowieso zeker; wanneer ik mijn rijbewijs en hippie busje heb, ga ik heel veel rond reizen. Er zijn zoveel plaatsen en landen wat ik bezocht wil hebben, en dat gaat allemaal gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.