donderdag 19 april 2012

Mini shoplog: Action en Kruidvat

Vandaag ben ik even snel langs de Action en het Kruidvat geweest om een aantal spullen aan te schaffen die op waren. Helaas verkocht de Action ineens de compacte poeder niet meer, die er normaal altijd wel was.. Damn you Action.


We beginnen met de verzachtende reinigingsdoekjes. Ik was eigenlijk op zoek naar make-up reinigingsdoekjes, maar die waren uitverkocht. Aangezien mijn make-up altijd al heel gemakkelijk van mijn gezicht af gaat, dus ik ben benieuwd hoe deze werken.


Deze mascara komt jullie vast wel bekend voor, ook dit komt bij de Action vandaan. Ik had een nieuwe mascara nodig, en aangezien ik hier altijd goeie verhalen over gehoord heb, was ik benieuwd en besloot ik om dit uit te proberen. Tot nu toe ben ik er best wel blij mee.


En dan de Essence 'Stay All Day' long-lasting make-up. Deze foundation beloofd om 16 uur lang op je gezicht te blijven zitten, you got my attention! Het dekt heel fijn en licht over mijn gezicht en tot nu toe ben ik er erg blij mee. In de kleur 02 soft nude.

Ook heb ik er een aantal sponsjes bij gekocht, van de Hema, maar die waren het in mijn ogen niet waard om op de foto te zetten.

1 opmerking:

  1. Jammer dan de plaatselijke action hier niet zoveel make-up verkoopt, zoals mascara's!
    Leuke dingen verder!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.