woensdag 4 april 2012

Personal update


001. Vergeleken met vorige week was het vandaag een erg koude dag. Vorige week werkte ik nog lekker in een t-shirtje in de zon, en nu met een dikke fleece trui aan + mijn werk jas. Best wel een enorm verschil, beter komt de lente snel weer terug want deze kou is gewoon niet leuk.

002. Ik ben de afgelopen dagen erg druk bezig geweest met het vinden van nog een baan. Aangezien het promotiewerk alleen maar op elke woensdag is, en het niet eens zeker is hoeveel je per keer verdient (je verdient per verkocht pakje kaarten). Dus ik wil er liever een vaste baan bij. Aangezien ik nu al zomervakantie heb gekregen van de leerplicht moet ik wel even een dagbesteding vinden. Helaas is het vinden van een vaste baan nogal moeilijk..

003. Sinds afgelopen weekend heb ik de Weekend Vrij abonnement van de NS. Ik ben er erg blij mee, nu kan ik 's weekends onbeperkt reizen, van vrijdagavond 18:30u t/m maandagochtend 04:00u. Zeer handig om elk weekend mee naar mijn vriend te kunnen reizen.

004. Morgen heb ik de hele dag een meeloopdag bij het ROC in Amsterdam, zodat ik hopelijk nog eens word toegelaten op mijn droomopleiding en volgend schooljaar wel aan mijn opleiding kan beginnen. Ik ben samen met mijn moeder dringend op zoek naar een woning in Hilversum/Amsterdam, helaas zijn niet alle huurwoningen betaalbaar of groot genoeg..

005. Sinds maandag zit ik standaard om 19:30 uur aan de buis gekluisterd want mijn all-time favorite programma is er weer op! Namelijk Bondi Rescue, programma over het mooie strand van Australie; Bondi Beach.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.