maandag 7 mei 2012

Vlinders In Je Buik .nl

Afgelopen zaterdag las ik op de blog van Nicole dat je tot die dag 10% korting kon krijgen op je bestelling bij vlindersinjebuik.nl + dat je bestelling dan gratis werd verzonden. Ik vond dit een leuke actie en besloot om een rolletje washi-tape met airmail print erop te bestellen. Vandaag ontving ik dit pakketje en ben er heel blij mee. Corina heeft er leuke gratis goodies bij in gestopt. 


Dit zijn de gratis goodies die ik er bij kreeg. Een visite kaartje + een bedankje voor m'n bestelling, stickers en een gelukshangertje.


Een close up van het schattige gelukshangertje.


En tot slot; mijn rolletje washi-tape met airmail print. Ik ben er heel blij mee. En wat ik nog leuker vond is dat de tape in een leuk envelopje zat met hartjes erop. Ook de sticker waarmee het envelopje dicht geplakt zat was van hetzelfde hartje. Hele leuke manier van verpakken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.